• 321004_317378178364022_860599282_n.jpg
  • 487239_317378325030674_1013172660_n.jpg
  • 530581_317378418363998_972141186_n.jpg
  • dsc04672.jpg
  • dsc04674.jpg
  • p3121200.jpg
  • p3121211.jpg
  • sam_0127.jpg
  • sam_0254.jpg
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΧΩΡΟ ΜΑΣ !!!

Επιλογή Γλώσσας


Online χρήστες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας κανένας επισκέπτης και κανένα μέλος

Βρίσκεστε εδώ:

Πρώτες Βοήθειες στο σχολείο

Αξιολόγηση Χρήστη:  / 1

 

 Εγχειρίδιο Πρώτων Βοηθειών στην καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση που στόχο έχει την ευαισθητοποίηση και τη παροχή γνώσεων στους μαθητές μας για τις πρώτες βοήθειες. Το εγχειρίδιο αυτό εκτός από τις γραπτές οδηγίες που εμπεριέχει, συμπεριλαμβάνει και φωτογραφικό υλικό περιγράφοντας τις ενέργειες βήμα προς βήμα που θα πρέπει να ακολουθηθούν σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Πρόκειται για έναν οδηγό που έχει στηθεί με την τεχνογνωσία ειδικών επιστημόνων από την Ά Παιδιατρική κλινική του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, δίνοντας την ευκαιρία στους πολίτες και συγκεκριμένα σε παιδιά να αποκτούν γνώσεις προσφοράς πρώτων βοηθειών προς το συνάνθρωπο, μέσα από ένα επιστημονικό εγχειρίδιο τέτοιου είδους.
Η παιδαγωγική αξιοποίησή του είναι προφανής ιδιαίτερα στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων Αγωγής Υγείας.

Το εγχειρίδιο είναι διαθέσιμο εδώ

{jcomments on}

Διοικητικό Συμβούλιο

Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0

A/A

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ Δ.Σ.

 

 

1

 

 

Επιτροπάκης Αθανάσιος

Πρόεδρος

 

2

 

 

Μαυροκεφαλίδου Ιωάννα

Αντιπρόεδρος

 

3

 

Δαδίνη Νικολέτα

Γραμματέας

 

4

 

Καλέας Γεώργιος

Ταμίας

 

5

 

Μελίδου Αγγελική

Μέλος

 

6

 

Ψιλομέση Φωτεινή

Μέλος

 

7

 

Κουτσουρά Χριστίνα

Μέλος

{jcomments on}

7ος Πανελλήνιος διαγωνισμός εκπαιδευτικών ιστοτόπων

Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0

 

Όροι συμμετοχής

 

Η διαδικασία αξιολόγησης των ιστότοπων θα γίνει από τους ίδιους τους συμμετέχοντες (peer review) και από σώμα έμπειρων αξιολογητών. Οι ιστότοποι που πληρούν τις προϋποθέσεις συμμετοχής θα αξιολογηθούν σε τρεις φάσεις σύμφωνα με την διαδικασία αξιολόγησης, χωρίς να γίνονται δεκτές ενστάσεις επί αυτής.

Ένας υποψήφιος Ελληνόφωνος Εκπαιδευτικός Ιστότοπος γίνεται δεκτός για να συμμετέχει στον 7ο ΔΕΕΙ, εφόσον πληροί τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  1. Η βασική γλώσσα του περιεχομένου είναι η Ελληνική, εκτός αν ο ιστότοπος αναφέρεται στη διδασκαλία ξένης γλώσσας. Σε αυτήν την περίπτωση μπορεί να είναι στην αντίστοιχη ξένη γλώσσα.
  2. Φαίνεται ο/η υπεύθυνος του ιστότοπου ή δηλώνεται στην αίτηση υποψηφιότητας. Στην περίπτωση που ο σχολικός ιστότοπος είναι αποκλειστικό προϊόν των μαθητών/τριών, φαίνεται ο/η υπεύθυνος εκπαιδευτικός της μαθητικής ομάδας.
  3. Για την περίπτωση που η πρόσβαση απαιτεί λογαριασμό σύνδεσης στον ιστότοπο, θα πρέπει στην αίτηση, στο πεδίο «Πληροφορίες πρόσβασης», να γράφονται όνομα χρήστη και κωδικός πρόσβασης που θα δοθούν στους κριτές ή ό,τι άλλο απαιτείται για πλήρη πρόσβαση στον ιστότοπο.
  4. Δε συντηρείται από ιδιωτική εταιρεία ή επαγγελματίες και δεν έχει κατασκευαστεί από άτομα που χρηματοδοτήθηκαν αποκλειστικά γι? αυτόν τον σκοπό από ευρωπαϊκό ή άλλο πρόγραμμα.
  5. Δεν περιέχονται εμπορικές διαφημίσεις που δεν εξυπηρετούν το σκοπό και τους στόχους του εκπαιδευτικού ιστότοπου. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις εμφάνισης διαφημίσεων που καταχωρούνται αυτόματα λόγω δωρεάν παροχής διαδικτυακών υπηρεσιών (π.χ. WordPress, blogger κ.λπ.).
  6. Το περιεχόμενό τoυ τoν καθιστά κατάλληλο για εκπαιδευτική ? παιδαγωγική χρήση.
  7. Δεν περιέχει υβριστικό ? ρατσιστικό ? φυλετικό ? σεξιστικό ? περιεχόμενο, δεν προσβάλλονται σε αυτόν βασικές αρχές θρησκειών, δεν προβάλλει περιεχόμενο πολιτικών πεποιθήσεων, σοβινιστικών ή εθνικιστικών απόψεων και δεν προσβάλλονται σε αυτόν πρόσωπα και θεσμοί.
  8. Δεν εμφανίζονται προσωπικά δεδομένα μαθητών/τριών, μέσω φωτογραφιών ή βίντεο με ονοματεπώνυμα, και δεν εμφανίζονται φωτογραφίες παιδιών με καλυμμένα ή αλλοιωμένα χαρακτηριστικά μεν, αλλά με ακατάλληλη ένδυση. Στην αίτηση συμμετοχής να δηλώνεται υπεύθυνα ότι τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών/τριών, εφόσον υπάρχουν στον ιστότοπο, είναι μετά από έγγραφη άδεια του γονέα ή κηδεμόνα ή του/ης μαθητή/τριας εφόσον είναι ενήλικες.
  9. Δεν περιλαμβάνεται σε αυτόν και δεν διακινείται μέσω αυτού λογισμικό που δεν είναι ελεύθερο ή είναι ειδικά διαμορφωμένο (σπασμένο), και χρησιμοποιείται χωρίς την άδεια χρήσης των δημιουργών ? ιδιοκτητών του.
  10. Aναφέρονται οι συγγραφείς ή ο/η υπεύθυνος ανάρτησης των εργασιών που παρουσιάζονται. Αν το υλικό δεν είναι πρωτότυπο, να υπάρχουν αναφορές στις πηγές.
  11. Η διεύθυνση του ιστότοπου (URL) ανοίγει. Σε περίπτωση προβλήματος, κατά την περίοδο αξιολόγησης, που καθιστά αδύνατο το άνοιγμα της διεύθυνσης του ιστότοπου (url), δίνεται περιθώριο τριών (3) ημερών, για να αποκατασταθεί το πρόβλημα. Η διεύθυνση δεν παραπέμπει σε ιστότοπο με ακατάλληλο περιεχόμενο (π.χ. άσεμνο, παράνομο ή υβριστικό).
  12. Οι προσωπικοί ιστότοποι μελών της οργανωτικής επιτροπής, ή μέλους του σώματος έμπειρων αξιολογητών (Αξιολογητές Β), ή οι ιστότοποι σχολείων, τους οποίους τα παραπάνω μέλη έχουν δημιουργήσει ή συμβάλλουν στη συντήρησή τους, έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό, εκτός συναγωνισμού. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση ιστότοπου ο οποίος είχε διακριθεί με το 1ο Βραβείο στον προηγούμενο διαγωνισμό (6ος ΔΕΕΙ). Σε περίπτωση διάκρισης, δεν τους απονέμεται βραβείο, αλλά Τιμητικό Δίπλωμα.

1η Εφημερίδα ΣΤ1

Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0

1η Εφημερίδα ΣΤ1

1ηΕφημερίδαΣΤ1

Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0

Εφημερίδα ΣΤ1 2013-2014

foto

για να την διαβάσετε ολόκληρη

πατήστε εδώ 

 {jcomments on}

 

 

 

 

Εφημερίδα2 Ε τάξης

Αξιολόγηση Χρήστη:  / 1

Για να διαβάσετε την εφημερίδα πατήστε εδώ

{jcomments on}

Εφημερίδα Ε τάξης

Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0

  

Για να τη διαβάσετε πατήστε εδώ

{jcomments on}

Αντίστροφη μέτρηση

Πότε κλείνουμε για Πάσχα;;;; 04.26.2024 12:00

Facebook

Twitter

Google Plus

YouTube